..suka suki saya..

..suka suki saya..
:: suka suki saya ::

Tuesday 26 July 2011

barang baru.?

asssalamualaikum wbt dan selamat malam sume :)
da lame rase nye tidak meng-update ini blog ya.?
HAHAHA..skema doe :D
arini juz na cite about sumthing yg very new to me laa LOL
but actually bende alah nie da lame da orang katekan cume aku je yg agak pending ckit :)
barang baru ape.?
ni laa die FIXIE bike.!
    
barang baru.?
ni la die barang baru yg aku maksudkan itu.
tadi pas maen futsal n pas aku skor dengan jayenye HAHAHA aku pon try laa naek FIXIE bikes nie
bile aku sentuh fixie nie ati rase berdebar you know..
bukan sebab ape cume baru na mengenal ape itu FIXIE bike an :D
sekali kayuh..oke lagi.
dua kali kayuh..masih bertahan lagi.
tiga kali kayuh..aku  berserah diri :DD
bukan ape guys cume..
ade bende yg mengganggu aku di tempat yg tak sepatutnye
aku pun tak pasti laa kLu ade geng geng wanita yang menceburkan diri dalam bidang FIXIE bikes nie.
aku rase korang pon akan faham laa kLu korang da menunggang bende alah nie.

ni haa
  
seat ni laa.!    





































3 comments:

  1. mashier,bike ni mhl kn?plg murah around rm400++ kn ?

    ReplyDelete
  2. memey ar ~
    ap kah y kaw cube kate kan??

    ReplyDelete
  3. fifie : yep.! :)
    berminat.?

    dorae : ape kes.? PENDING.!

    ReplyDelete