..suka suki saya..

..suka suki saya..
:: suka suki saya ::

Saturday 16 July 2011

nyaman ~

petang petang pas ujan mmg time paling syok la kLu na lyn perasaan nie :)
aku dok at beranda uma aku nie di tingkat 3. mmg syok laa na mencuci mate.dengan sawah padi nye.di tambah plak ngn keindahan pantai an.pergh..!

tapi tibe tibe rase homesick plak aih. aku teringat pade famili aku nun jauh di melaka.
alahai anak perantauan ~

ni laa die geng2 aku at uma.yg selalu gelak ketawe same same.,mkn durian same same.
yg paling atas belah kiri tu along aku., Rohoney name diberi.umur 21tahun.die skg nga blaja ag.kLu xsilap aku bulan 9 ni praktikal laa.
sebelah die tu Nur Fazera.,umur 17tahun.still menuntut and tahun nie amek spm. GAMBATTE :)
yang kanan tu plak adik perempuan aku yg bongsu. Nur Hidaya and next year die na UPSR.die ni bdn semangat sikit tau tu pasal laa die nie ade asma :)


oke yg 3 teruna pingitan di bawah tu plak..biar aku start dari yg paling SENIOR laa (tak nak ckp paling TUE).


yg pakai spek rayban pasar malam tu.,yg sentiasa menjadi jejake rebutan tu da tentu laa gua beb.malas na cer panjang kang org ckp angkat bakul masuk sendiri plak :D
yang alim alim sebelah aku tu adalah anak kesayangan mak aku :P
bukan ingin menyatakan rase ke-tidakpuashati-an tp mmg die ni selalu dimanjekan oleh mak laa
Khairil Azhar name die and tahun depan laa die kene work hard ckit sbb na PMR an.

yg ujung comey comey tu plak adek aku yg paling bongsu laa. mak aku ckp die ni anak eksiden :P
(paham paham je laa)..mak aku da rancang lepas adek aku si Hidaya tu da tamau adek ag tp rezki Allah an :D
da paling bongsu da tentu laa paling manje tak gitu.? :)


aku saje share sume ni sbb ntah laa.rase homesick tu kuat sgt.hope y'all dont mind :D

catch y'all soon
 

No comments:

Post a Comment