..suka suki saya..

..suka suki saya..
:: suka suki saya ::

Sunday 24 July 2011

:: together we unite until zero nine ::

assalamualaikum wbt sume.!
ape maksud tajuk entry tu.?
haa ini laa yg dikatekan dengan kenangan lama mengimbau kembali :D

orite., meh aku bukak cite dulu. aku ni budak batch 0509 at sebuah sekolah yg agak strong la dlm meLaka nie :)
Sekolah Menengah Sains Muzaffar Syah ataupon yg mmg sgt terkenal dengan nama MOZAC.!
tarikh aku masuk skooL ni pon aku engat ag tau.! 
lima haribulan satu dua ribu lima atau dLm bentuk nombor 05.01.05 and aku da bole berambus dari skooL ni on 09.12.09.. senang cite mmg nombor ni chantek sangat laa an :)
ape yg aku na share ni adelah 0509 krewe la an ape lagi dak.?
ramai jugak laa n jgn harap laa aku akan taip name sorang sorang an :D
ape yg menarik pasal krewe kami nie adalah UNITY yg sangat laa kot 
malas laa na sembang pnjg2., cume yg aku tau aku da rindu laa ngn geng geng nie
da byk sgt kenangan manis n pahit kitorang ( taip dlm keadaan sebak ) 
HAHAHAHA

ni ade ckit gambar yg bole di sharing-is-caring ni XOXO

~UNITY is US~
~kami waktu MUDA~

~ni budak kLz aku time form4~
~acara KETIP-KETIP gambar~

~bajet tugu Muzaffar la kunun~
~ 0509 crewe ~


da laa., ag sebak aku na taip panjang panjang nie.
ckit ag nanges la nie :(
btw., friend forever guys ~ XOXO sangat tau

(sori pade korang yg tade gambar ea.,tatau na amek ane)
pen off :(

2 comments: