..suka suki saya..

..suka suki saya..
:: suka suki saya ::

Sunday 21 August 2011

it is my anniversary

assalamualaikum wbt and good early evening y'all :)

alhamdulillah
alhamdulillah
alhamdulillah
alhamdulillah

guys., mesti korang wondering an apsal tibe tibe aku mengucapkan syukur yang tidak terkira.
it is because., today is my ANNIVERSARY 
*bahagia sangat

pejam celik pejam celik aku da kapel for a year :)
it's huge lahh
aku berharap sangat yang hubungan aku nie sampai ke peringkat yang lebih DEWASA lahh
*amboi kau :)

ya Allah.,
aku memohon pade Kau semoge kau panjangkan lahh jodoh aku dengan si die ya Allah
Kau jauhkan lahh kami daripade segala perkare yang bole membawe kami ke arah murka Mu
Kau lembutkan lahh ati kedua orang tua kami untuk terima kami
Amin..

baju same putih
*secocok lah :)

ta lame kendian jadi cani haa


first time snap gambar berdua :)


1 comment: